SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Naravni Element so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2).
S spletno trgovino Naravni Element upravlja podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana, davčna številka 88451119, matična številka 7248814000, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Nakupovanje v spletni trgovini https://naravnielement.si/ poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.
Vsa vsebina na tem spletnem portalu je last Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p. in je informativnega značaja. Prepovedano je kakršnokoli kopiranje, razmnoževanje, povezovanje, prenos, objavljanje ali menjavanje vseh vsebin brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p.
Programi niso namenjeni diagnosticiranju ali zdravljenju kakršnih koli zdravstvenih stanj in bolezni. Izvajanje programov je na lastno odgovornost posameznikov.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine https://naravnielement.si/, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila).
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
UPORABNIK
Storitve spletne trgovine https://naravnielement.si/ lahko koristi vsak obiskovalec spletne strani, ki odda naročilo. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate s postopkom naročila artiklov iz spletne trgovine.V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka, e-naslov),
- bistvene značilnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno določene,
- stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
SPLETNA TRGOVINA
- Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.naravnielement.si
- Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
- Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
- Za nakup v spletni trgovini se uporabnik mora registrirati.
- Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije), so približne. Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
- Do podrobnejših podatkov o izdelku lahko pridete s klikom na ime izdelka ali na fotografijo. Slike so simbolične.
- Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene.
- Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.
NAROČILO/ SKLENITEV POGODBE
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Z oddajo naročila se kupec zavezuje k obveznosti plačila.
V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije. Naročila izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.
Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v
košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 5 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 5 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.
Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila ZA SPLETNE TEČAJE:
Po predračunu; ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo artikle oz. omogočimo dostop do spletnih produktov.
Neposredno s kreditno kartico.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila ZA FIZIČNE ARTIKLE:
Osebni prevzem, kot tudi ogled artikla pred samim nakupom v studiu Naravni Element, Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana. Plačilo artikla je možno gotovinsko ali z bančno plačilno kartico. Omejitev gotovinskega plačevanja je do 420 € z DDV. Pri posameznih naročilih si pridružujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena. Obvezno po predhodnem dogovoru na tel. št. : +38631334697 ali e-mail: info@naravnielement.si
Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Naročnik poravna predračun po UPN nalogu, najkasneje do datuma, ki je naveden na predračunu. Na takšen način se izognete plačilu provizije po povzetju dostavne službe Pošte Slovenije.
Plačilo po povzetju: plačilo po povzetju vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavna služba (Pošta Slovenije d.o.o.) pripelje na dom. Dostavna služba za tovrstno storitev poleg dostave obračunava tudi provizijo, ki ni zajeta na računu in je strošek kupca.
V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na:
Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p.
Ulica Gradnikove brigade 8
1000 Ljubljana
št. računa (NLB d.d.): SI56 0201 9026 2267 834
Sklic je enak številki naročila.
Stroški dostave znašajo 5 € (ob nakupu do vključno 55 €, nad 55 € je dostava brezplačna).
Če kupec, v primeru plačila po povzetju, kupnine za naročeno blago kurirju ob dostavi ne plača, se sklenjena pogodba šteje avtomatsko za razvezano.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Pri naročilu po predračunu velja, da so naročeni artikli rezervirani za vas 5 delovnih dni. Po petih delovnih dneh se naročilo prekliče in se smatra, da je kupec od nakupa odstopil.
Narava transakcije
Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA ali PRAVNA oseba, da kupujete izdelke za lastno uporabo. Obenem se uporabnik zaveda in strinja, da gre za naročilo z nakupom. Po vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@naravnielement.si
Dostop do spletne povezave
Kupec lahko le s plačilom posameznega tečaja dostopa do vsebine tega.
OBDELAVA NAROČILA
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelkov, ki niso na zalogi ni možno kupiti v naprej. Če izdelek ni na voljo, nakup ni možen, saj je kupec na spletni strani obveščen, da artikel ni na zalogi.
Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Ko je naročilo obdelano (zapakirano in odpremljeno), kupec prejme elektronsko sporočilo, s katerim je obveščen, da je bilo naročilo zaključeno in odposlano.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago morda ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca po elektronski pošti ali po telefonu. V primeru naročila večje količine izdelkov po naročilu, si pridržujemo pravico do daljšega dobavnega roka. V primeru daljšega dobavnega roka vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo do izvedbe transakcije. Preklic je možen preko maila, pri čemer mora biti navedena številka naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu.
ZAVRNITEV NAROČILA
Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila. Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne.
HRANJENJE NAROČILA
Oddana elektronska naročila oz. sklenjene pogodbe o nakupu so shranjene na sedežu podjetja.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
ODSTOP OD POGODBE, MENJAVA IN VRAČILO IZDELKOV
Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga (fizičnega blaga) ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Za online produkte vračil ne upoštevamo.
Odstop od naročila naročnik pošlje nedvoumno izjavo o odstopu naročila:
- po elektronski pošti: info@naravnielement.si ali
- pisno po priporočeni pošti na naslov: Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, popust ali promocija, se ta upoštevani bonus ali popust kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.
V primeru odstopa mora naročnik ponudniku nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa vrniti blago v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z vso spremljajočo dokumentacijo, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine.
Kupec lahko blago vrne tako,
- da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec. Naravni Element, mag. Polona Kršmanc ŠIško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana
- da se zglasi na naslovu Naravni Element, mag. Polona Kršmanc ŠIško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana, kjer lahko osebno vrne blago. Ob vračilu mora prav tako priložiti kopijo originalnega računa.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnitev prejetih artiklov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem.
Priložena morajo biti kopija računa, kontaktni podatki ter TTR v primeru vračila denarja.
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.
V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
REKLAMACIJE
V PRIMERU NAŠE NAPAKE
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Kupec mora o napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@naravnielement.si in v obrazcu podati natančen opis napake.
Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli.
Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili ali pa poslali nove izdelke.
Ponudnik si pridržuje pravico do presojanja upravičenosti reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika;
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna kadar:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.
POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije d.o.o. To storite tako, da prejeto blago preglejte takoj in opozorite kurirja dostavne službe, ki naredi reklamacijski zapisnik. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti.
Pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel.
POŠTNINA IN DOSTAVA
Poštnina se obračunava le pri nakupih, ki vključujejo artikle, ki jih je treba pakirati in pošiljati. Stroški dostave znašajo 5 € (ob nakupu do vključno 55 €, nad 55 € je dostava brezplačna). Pridržujemo si pravico, da se lahko cena poštnine v prihodnosti lahko spremeni glede na spremenjene okoliščine (povišanje cen poštnih storitev ipd.). Poštnino lahko uporabimo tudi kot predmet akcije pri določenih artiklih v spletni trgovini (primer: brezplačna poštnina ob nakupu določenega artikla), se pa lahko kljub temu poštnina še vedno obračuna, če se v nakup (košarico) doda artikel, ki ni predmet te akcije.
Dobavni roki
Naročeno blago ponudnik dostavlja preko Pošte Slovenije d.o.o., in sicer na naslov, ki ga je navedel naročnik ob naročilu. Za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Predvidena odprema za izdelke na zalogi je v roku 1-7 delovnih dni od oddaje naročila in prejema celotnega zneska plačila (v primeru plačila po predračunu), o čemer bo kupec obveščen s potrditvenim elektronskim sporočilom. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-ih urah. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in naročilo bomo preklicali.
Za artikle, ki trenutno niso na zalogi, nam lahko pustite sporočilo in sporočili vam bomo, kako hitro jih lahko dobavimo. Ko bo artikel ponovno na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 031 334 697 ali nam pišite na info@naravnielement.si
Strošek dostave je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije. Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije obračuna naknadno in ni zaveden na računu.
Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu navedeno: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.
V primeru, da v času dostave nikogar ni na dogovorjenem naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga. S tem obvestilom in osebnim dokumentom nato kupec prevzame pošiljko v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Če paketa po 14 dneh ne prevzamete, se pošiljka vrne nazaj na podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p.
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Dostavo blaga bomo ob nakupu do vključno 55,00 € zaračunali v višini 5,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila. Pri nakupu nad 55,00 € je dostava brezplačna oz. stroške dostave krije ponudnik.
Navedeni pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru. Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali po veljavnem ceniku dostavne službe Pošte Slovenije.
Za dostavo pošiljke je potreben čas, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.).
IZDAJA RAČUNA
Račun boste prejeli skupaj z izdelkom ali po elektronski pošti, na naslov, posredovan ob nakupu.
Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih (EUR) in brez vključenega DDV, saj je ponudnik oproščen obračunavanja DDV v skladu s prvim odstavkom 94. člena ZDDV-1.
Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe med ponudnikom in kupcem oziroma cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene ne vključujejo stroška poštnine.
Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
AKCIJE, POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini https://naravnielement.si/ in na družbenih omrežjih ponudnika.
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Izdelki v akciji so na voljo po navedenih akcijskih cenah do razprodaje zalog.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani ponudnika.
Popustne kode in ponudbe
Koda za popust oz. promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine naravnielement.si. Aktivno kodo najdete na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.
Če je izdelek ali storitev znižana, se popust avtomatsko obračuna v vaši košarici.
Če ob nakupu tečaja prejmete izdelek ali tečaj gratis, se vam le ta avtomatsko doda v vašo spletno učilnico. O tem ste obveščeni tudi po vaši e-pošti.
Če želite na že znižan izdelek unovčiti tudi kodo popusta v odstotkih (%). Le te kode ne bo sprejelo. Saj se procentualni popusti med seboj ne seštevajo.
Uporaba kode za popust:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ”Koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Ko vpišete kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Procentualne kode za popust se med seboj ne seštevajo!
VARNOSTNA OPOZORILA K UPORABI VSEH IZDELKOV
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.
Programi niso namenjeni diagnosticiranju ali zdravljenju kakršnih koli zdravstvenih stanj in bolezni. Izvajanje programov je na lastno odgovornost posameznikov.
Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.
ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Upravljalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani v uporabo tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Iz katerih virov pridobivamo osebne podatke?
Osebne podatke večinoma pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine, preko vaših prijav na e-novice, prijav v sistem ali pri komunikaciji z vami. Nekatere druge podatke pa lahko dobivamo tudi od naših partnerjev, npr. bank ali transportnih družb.
Druge možnosti pridobivanja osebnih podatkov:
- prijava s svojim Google računom, ki se izvaja v skladu z Google API Console
- prijava s svojim Facebbok računom
Z uporabo socialnih omrežij (Google, Facebook) za prijavo v sistem soglašate tudi s “Pogoji poslovanja in uporabe”, ter s tem tudi va nadaljno uporabo podatkov v namene obveščanja in pošiljanja posebnih ponudb na vaš naslov vse do preklica, ki ga lahko preprosto izvedete preko klika na povezavo “Odjava” v emailu, ki ga prejmete.
Obiskovalec z izvedeno prijavo preko socialnih omrežij (Google, Facebook) dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih ta omrežja lastniku dobavi. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri prijavi so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob prijavi v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?
Osebne podatke večinoma pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine ali pri komunikacijiz vami. Nekatere druge podatke pa lahko dobivamo tudi od naših partnerjev, npr. bank ali transportnih družb.
Večinoma obdelujemo osebne podatke, ki nam jih zagotovite neposredno v okviru naročanja artiklov in storitev, med ustvaritvijo in uporabo računa ali pri komunikaciji z nami, na primer s klicnim centrom. Osebne podatke neposredno od vas pridobivamo tudi s spremljanjem vaših spletnih navad med brskanjem po naši spletni trgovini ali ob branju naših sporočil, s snemanjem klicev preko klicnih centrov ter s posnetki videonadzornih kamer v naših prevzemnih mestih in njihovi okolici.
Kakšne so vaše pravice v povezavi z obdelavo osebnih podatkov?
V povezavi z vašimi osebnimi podatki imate številne pravice. Te vključujejo pravico do dostopa, pregleda, izbrisa in omejitve obdelave, prenosa in ugovora.
Upravitelj spletne trgovine Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Podatke, ki jih naročnik posreduje ponudniku, ponudnik zbira izključno za izvedbo naročila. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Za potrebe poslovanja Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., zbira naslednje uporabnikove podatke
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
- kontaktno telefonsko številko.
Ponudnik od obiskovalcev spletne strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno.
Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.
Ocene, mnenja in priporočila
- Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
- Polona Kršmanc Šiško s.p. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Polona Kršmanc Šiško s.p. pregleda.
- Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Polona Kršmanc Šiško s.p. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Polona Kršmanc Šiško s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Polona Kršmanc Šiško s.p.
O piškotkih
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev.
– pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
– kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
– zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
– shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.
– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.
– vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki (ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki (ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki (te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov).
– upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
KONČNA DOLOČILA
Za ostala razmerja, ki niso določena s temi pogoji poslovanja, se uporabljajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca Izvensodnega reševanje potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Stranki bosta vse spore reševali na sporazumen način. Če to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno sodišče v Ljubljani.
Podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., ki kot ponudnik storitev in blaga, ki omogoča prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr
V podjetju Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb. Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Splošni pogoji so bili nazadnje spremenjeni 01.09.2024.