Splošni pogoji trgovine

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE IN VARSTVA ZASEBNOSTI

SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Naravni Element so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino Naravni Element upravlja podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana, davčna številka 88451119, matična številka 7248814000, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Nakupovanje v spletni trgovini https://naravnielement.si/ poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine https://naravnielement.si/, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila).

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

UPORABNIK

Storitve spletne trgovine https://naravnielement.si/ lahko koristi vsak obiskovalec spletne strani, ki odda naročilo brez registracije.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka, e-naslov),
• bistvene značilnosti izdelkov,
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno določene,
• stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

NAROČILO/ SKLENITEV POGODBE

Naročnik opravi nakup (potrdi naročilo):

  • S pomočjo spletnega obrazca na spletni strani naravnielement.si

Postopek nakupa je sestavljen iz naslednjih korakov:

  1. naročnik na spletni stranki klikne na povezavo NAROČILO KANSA WAND (obrazec),
    2. nato v obrazec navede naslov svoje e-pošto in podatke za naročilo (npr. naročam Kansa Wand) in klikne POŠLJI,
    3. ponudnik naročnika preko njegove e-pošte kontaktira za podatke, ki so potrebni za izvedbo naročila.
  • Pošlje elektronsko sporočilo na info@naravnielement.si in sporočiti naslednje osebne podatke: ime in priimek, država/regija, naslov elektronske pošte, naslov za dostavo in kontaktni telefon, ime artikla in ostale pomembne specifikacije (količina artikla, način plačila …). Navedeni podatki so namreč nujno potrebni za uspešno izvajanje storitev spletne trgovine ponudnika (vključno z dostavo blaga in izstavitvijo računa uporabniku).Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

OBDELAVA NAROČILA

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelkov, ki niso na zalogi ni možno kupiti v naprej. Če izdelek ni na voljo, nakup ni možen, saj je kupec na spletni strani obveščen, da artikel ni na zalogi.

Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

Ko je naročilo obdelano (zapakirano in odpremljeno), kupec prejme elektronsko sporočilo, s katerim je obveščen, da je bilo naročilo zaključeno in odposlano.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago morda ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca po elektronski pošti ali po telefonu. V primeru naročila večje količine izdelkov po naročilu, si pridržujemo pravico do daljšega dobavnega roka. V primeru daljšega dobavnega roka vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.

ZAVRNITEV NAROČILA

Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

HRANJENJE NAROČILA

Oddana elektronska naročila oz. sklenjene pogodbe o nakupu so shranjene na sedežu podjetja.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Osebni prevzem, kot tudi ogled artikla pred samim nakupom v studiu Naravni Element, Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana. Plačilo artikla je možno gotovinsko ali z bančno plačilno kartico. Obvezno po predhodnem dogovoru na tel. št. : +38631334697 ali e-mail: info@naravnielement.si
  • Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Naročnik poravna predračun po UPN nalogu, najkasneje do datuma, ki je naveden na predračunu.

Na takšen način se izognete plačilu provizije po povzetju dostavne službe Pošte Slovenije.

V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na:
Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p.
Ulica Gradnikove brigade 8
1000 Ljubljana
št. računa (NLB d.d.): SI56 0201 9026 2267 834

Sklic je enak številki naročila.

Stroški dostave znašajo 3 € (ob nakupu do vključno 55 €, nad 55 € je dostava brezplačna).

  • Plačilo po povzetju: plačilo po povzetju vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavna služba (Pošta Slovenije d.o.o.) pripelje na dom. Dostavna služba za tovrstno storitev poleg dostave obračunava tudi provizijo, ki ni zajeta na računu.Stroški dostave znašajo 3 € (ob nakupu do vključno 55 €, nad 55 € je dostava brezplačna).

Če kupec, v primeru plačila po povzetju, kupnine za naročeno blago kurirju ob dostavi ne plača, se sklenjena pogodba šteje avtomatsko za razvezano.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.

Spletna trgovina naravnielement.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena.

DOSTAVA

Dobavni roki

Naročeno blago ponudnik dostavlja preko Pošte Slovenije d.o.o., in sicer na naslov, ki ga je navedel naročnik ob naročilu. Za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Predvidena odprema za izdelke na zalogi je v roku 1-7 delovnih dni od oddaje naročila in prejema celotnega zneska plačila (v primeru plačila po predračunu), o čemer bo kupec obveščen s potrditvenim elektronskim sporočilom. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-ih urah. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in naročilo bomo preklicali.

Za artikle, ki trenutno niso na zalogi, nam lahko pustite sporočilo in sporočili vam bomo, kako hitro jih lahko dobavimo. Ko bo artikel ponovno na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 031 334 697 ali nam pišite na info@naravnielement.si

Strošek dostave je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije. Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije obračuna naknadno in ni zaveden na računu.

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu navedeno: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

V primeru, da v času dostave nikogar ni na dogovorjenem naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga. S tem obvestilom in osebnim dokumentom nato kupec prevzame pošiljko v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Če paketa po 14 dneh ne prevzamete, se pošiljka vrne nazaj na podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do vključno 55,00 € zaračunali v višini 3,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila. Pri nakupu nad 55,00 € je dostava brezplačna oz. stroške dostave krije ponudnik.

Navedeni pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru. Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali po veljavnem ceniku dostavne službe Pošte Slovenije.

Za dostavo pošiljke je potreben čas, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.).

IZDAJA RAČUNA

Račun boste prejeli skupaj z izdelkom ali po elektronski pošti, na naslov, posredovan ob nakupu.

Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

CENE

 Vse cene v spletni trgovini so v evrih (EUR) in brez vključenega DDV, saj je ponudnik oproščen obračunavanja DDV v skladu s prvim odstavkom 94. člena ZDDV-1.

Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe med ponudnikom in kupcem oziroma cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene ne vključujejo stroška poštnine.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani ponudnika.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Izdelki v akciji so na voljo po navedenih akcijskih cenah do razprodaje zalog.

AKCIJE, POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini https://naravnielement.si/ in na družbenih omrežjih ponudnika.

Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Odstop od naročila naročnik pošlje nedvoumno izjavo o odstopu naročila:

ali

  • pisno po priporočeni pošti na naslov: Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana.

OBRAZEC ZA VRAČILO

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, popust ali promocija, se ta upoštevani bonus ali popust kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.

V primeru odstopa mora naročnik ponudniku nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa vrniti blago v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z vso spremljajočo dokumentacijo, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnitev prejetih artiklov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem.

Priložena morajo biti kopija računa, kontaktni podatki ter TTR v primeru vračila denarja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.

V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

REKLAMACIJE

V PRIMERU NAŠE NAPAKE

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Kupec mora o napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@naravnielement.si in v obrazcu podati natančen opis napake.

Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli.

Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili ali pa poslali nove izdelke.

Ponudnik si pridržuje pravico do presojanja upravičenosti reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

• če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika;

• če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

OBRAZEC

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.

POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije d.o.o. To storite tako, da prejeto blago preglejte takoj in opozorite kurirja dostavne službe, ki naredi reklamacijski zapisnik. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti.

Pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel.

VARNOSTNA OPOZORILA K UPORABI VSEH IZDELKOV

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Podatke, ki jih naročnik posreduje ponudniku, ponudnik zbira izključno za izvedbo naročila. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Za potrebe poslovanja Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., zbira naslednje uporabnikove podatke

• ime in priimek,
• naslov in kraj bivanja,
• naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
• kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik od obiskovalcev spletne strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno.

Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev.

KONČNA DOLOČILA

Za ostala razmerja, ki niso določena s temi pogoji poslovanja, se uporabljajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca Izvensodnega reševanje potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Stranki bosta vse spore reševali na sporazumen način. Če to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno sodišče v Ljubljani.

Podjetje Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p., ki kot ponudnik storitev in blaga, ki omogoča prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr

V podjetju Naravni Element, mag. Polona Kršmanc Šiško s.p. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb. Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Ti splošni pogoji stopijo v veljavo z dnem 5.8.2021 in veljajo do uveljavitve spremenjenih oz. dopolnjenih splošnih pogojev.